Raste potražnja za jeftinijim proizvodima

07.03.2010 20:12 Starost: 7 yrs

Kupci sve odmjerenije zavlače ruku u džep i češće kupuju jeftinije robne marke trgovačkih lanaca, javlja Vjesnik.

Sve češće se traže robne marke trgovačkih lanaca iako su bez reklame te skromnijeg pakiranja. Njihova je cijena i do 60 posto niža od ostalih proizvođača, a iz trgovačkih lanaca tvrde da ti proizvodi imaju visoku kvalitetu koju jamče mahom domaći proizvođači.

Takvi su proizvodi jeftiniji jer nema marketinškog ulaganja u reklamiranje, a proizvod pojeftinjuje i izravni odabir proizvođača i dobavljača, koje prije svega traže na domaćem tržištu, a iznimno i vani.

Robnom markom Clever u Bili je označeno oko 300 proizvoda koji su i 50 posto jeftiniji od proizvoda drugih robnih marki.

U Mercatoru, pak, nude 1600 takvih proizvoda koji su od konkurencije jeftiniji od 20 do 60 posto, a u Getrou čak 3800 proizvoda koji se također ne reklamiraju.

Ali da ih potrošači i te kako zamjećuju, potvrđuje činjenica da je u godinu potražnja porasla čak 35 posto.

Slično potvrđuju i u Konzumu, koji nudi dvije marke, maloprodajni K plus i veleprodajni Rial, te napominju da potrošači takve proizvode biraju nastojeći u krizi uštedjeti svaku kunu.

Unatoč činjenici da je porastu prodaje jeftinijih robnih marki trgovačkih lanaca izravno pridonijela kriza, zbog koje kupci odmjerenije skidaju proizvode s polica i traže one jeftinije, dobra je stvar što zarada od njihove prodaje dobrim dijelom ide u džep domaćim proizvođačima, koji najčešće pune pakovanja takvih marki i sve spremnije surađuju s trgovačkim lancima koji su i donijeli taj običaj da kupcima nude vlastite proizvode.
hrt.hr

 
Nema komentara

Dodaj komentar

* obavezno polje

*

*
CAPTCHA image for SPAM prevention
Ako ne možete pročitati riječ, kliknite ovdje.
*
*