Istra ipak ne prelazi na online nastavu u školama, a kako je kazao čelni čovjek istarskog Stožera civilne zaštite Dino Kozlevac. Svaka škola će procjenjivati situaciju sama za sebe. U Istri je trenutno zahvaćeno 24 osnovnih i 10 srednjih škola gdje je dio razreda na online nastavi.
– Ovo su bila samo nagađanja oko prelaska na online nastavu u Istri. Stvorena je jedna priča o mogućnosti prelaska na online koja nije bila utemeljena niti jednom odlukom, procjenom ili izjavom. Dolazi do dnevnog laganog pogoršanja epidemiološke situacije, iako je situacija u Istri bolja nego u ostatku države.
Poslušajte cijeli razgovor sa Radio Maestrala
Od početka školske godine imamo jedan veći broj oboljelih u školama, a samo prošli tjedan u tom smo sustavu imali 129 oboljelih, rekao je Kozlevac i dodao kako su o situaciji konzultirale sve škole, gradonačelnici, načelnici i stožer.
Zajedno smo donijeli odluku da se ne idu na online jer to utječe na djecu i zato do daljnjega ostaje tako, kaže Kozlevac. I dalje apeliramo na građane da se cijepe. U Istri je prvom dozom cijepljeno 60 posto građana i to je najbolji zdravstveni element koji nas najbolje štiti, kazao je Kozlevac.
– Pozvam cijelu javnost, budući da se situacija pogoršava, da se suzdrže od većih okupljanja, i kontakata. Dolazi do prenapregnutosti zdravstvenog sustava. Vraćamo se rigoroznijim kontrolama – nošenje maske, razmaka i higijene osoba i prostora.
Nada se da neće biti potrebna nikakva zatvaranja i da neće biti lockdowna kako je bilo prije.
Inače, tijekom protekla 24 sata u Nastavnom zavodu za javno zdravstvo Istarske županije ispitano je 420 uzoraka briseva na COVID-19. Potvrđeno je 56 novozaraženih, a u Općoj bolnici Pula, na Odjelu za infektologiju, na liječenju su 32 osobe. Od toga je jedna osoba u respiratornom centru dok je njih na sličnoj mjeri. Od svih hospitaliziranih, samo njih troje je cijepljeno, a radi se o osobama koje imaju i druge zdravstvene tegobe, kazao je Kozlevac.
Kozlevac je na kraju pozvao na pojačani oprez tijekom posjeta grobljima za Svi svete.