Potpisivanjem ekskluzivnog trogodišnjeg ugovora, Abbott Nutrition i Real Madrid brinut će o prehrani čak 65 000 djece u 80 zemalja diljem svijeta.

Projekt suočavanja s problemom pothranjenosti u zemljama u razvoju podržali su i nogometaši Real Madrida, među kojima je i hrvatski Luka Modrić. Osim nogometaša, u kampanju osvješćivanja problema malnutricije koja pogađa svaku treću osobu u svijetu, uključio se i američki glumac Jason Sudeikis.

„Kroz rad Zaklade Real Madrida, nije nam cilj razvijati buduće nogometaše, već buduće inženjere, znanstvenike ili pravnike. Partnerstvom s Abbottom, globalnim liderom u području nutricionizma, podržat ćemo djecu diljem svijeta u ostvarivanju zdravijeg života“, rekao je Emilio Butragueño, direktor institucionalnih odnosa u Real Madridu i španjolska nogometna legenda.

Jedan od vodećih svjetskih proizvođača zdravstvenih proizvoda i lider u području znanosti o prehrani, Abbott Nutrition, postao je zdravstveni i nutricionistički partner nogometnog kluba Real Madrid te Zaklade Real Madrid s ciljem iskorjenjivanja pothranjenosti kod djece.

Djeci diljem svijeta osigurati i edukaciju o sportskom duhu

Najslavniji nogometni klub na svijetu i farmaceutski div koji je od 2004. prisutan i na hrvatskom tržištu, suradnju su poslovnoj zajednici službeno obznanili aktiviranjem zvona na njujorškoj burzi NYSE, a udruživanjem snaga želja im je, osim prehrane bazirane na znanstvenom pristupu, djeci diljem svijeta osigurati i edukaciju o sportskom duhu, timskom radu, poštovanju te zdravoj prehrani, kako bi im olakšali pristup zdravom životu i perspektivnijoj budućnosti.

„Vjerujemo kako je borba protiv pothranjenosti timski sport te smo ponosni što je upravo u Abbott Nutritionu, Real Madrid pronašao svog pouzdanog partnera. Iako dolaze iz različitih društvenih sfera, i Real Madrid i Abbott imaju zapravo velikih sličnosti u kontekstu globalnog dosega. Kraljevski klub podržava i prati 600 milijuna ljudi. Istovremeno, Abbott na tržištu nudi revolucionarna i znanstveno utemeljena rješenja u području nutricionizma, ali i cjelokupne zdravstvene skrbi, a svojim proizvodima utječe na svakodnevicu više milijuna ljudi.

Snažnim partnerstvom naših brendova u mogućnosti smo pomoći djeci u rizičnim područjima da ostvare svoj puni potencijal i svjetliju budućnost“, izjavio je Daniel Salvadori, izvršni potpredsjednik Abbott Nutritiona.

Poboljšanja života više od 3 milijarde ljudi

Ugovor o suradnji vrijedi do kraja nogometne sezone 2023./2024., s fokusom na rano otkrivanje pothranjenosti, obrazovanje i prehrambenu potporu, a uključuje i podršku prehrambenim potrebama klinika Zaklade Real Madrid.

Kao znanstveni i nutricionistički partner, Abbott će tako blisko surađivati s klubom u kontekstu istraživanja inovacija i razvoja novih proizvoda za prve muške, ženske i akademske timove Real Madrida. Ova suradnja doprinosi Abbottovom Planu održivosti 2030. u transformiranju skrbi o pothranjenosti, kroničnim bolestima i zaraznim bolestima, s ciljem poboljšanja života više od 3 milijarde ljudi do kraja desetljeća.

Facebook Komentari